nya bicycle shorts

Ifår berättade jag att jag hade varit med matilda på stan, då hittade jag dom här bicycle shortsen som ni ska få se på bild här nedan och en bild på moi. Idag har jag jobbat och det var kul faktiskt vi gick på utflykt till en lekpark, måste säga att det var riktigt varmt idag. Man får bara hoppas att det är lika bra väder imorgon! MIDSOMMAR!, som ska firas på mitt land, med egentligen skulle jag fira med kompisar i öregrund med kände att när hela släkten skulle komma och till och med maria skulle följa med och tänkte att det var det jag ville, så det blir dett! Men också malin marias kompis ska följa med, skojjigt ska det bli!
Nu ska jag äta och sen åker jag till mitt sommarställe i östhammar.
GLAD MIDSOMMAR!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0