Min helg

Igår va jag med Malin och Maria, vi började med att äta mat hemma med mamma och pappa. Lax till varmrätt och vit chokladmousse med hallon och passionsfrukt till efterrätt. Efter det så drack vi lite vin och kollade på melodifestivalen. Senare så åkte vi ner till stan för att sätta oss på terassen. Efter ett tag så gick vi även till Palermo tror jag det hette, en liten pub iaf. Lite för mycket folk befann sig där.. Jag och Maria åkte sedan bussen hem tillsammans, tog ett varmt bad när vi var hemma och sedan la vi oss i sängen pch sov. Idag vaknar jag upp med 38 graders feber, dunderförkyld och mår inte alls bra. Ska slå mig ner i soffan och sätta på en film nu tror jag. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0